ÁSZF


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A jelen ÁSZF a Deluxe Shop minden, a www.deluxe-shop.hu honlapon (továbbiakban: webshop) elérhető és megvásárolható árucikkére érvényesek. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! A webshop oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Deluxe Shop webshop általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
 
A jelen ÁSZF 2015. július 01. napjától érvényes, és visszavonásig hatályban marad. Felhasználó a weboldal használatával elfogadja, hogy rá nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak-, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
 
 
A szerződés fő pontjai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
 
1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
2. A szerződés az alábbiakban felsorolt pontokban rendelkezik
3. Üzemeltetői adatok
4. Az elektronikus szerződéskötés lépései
5. Adatbeviteli hibák javíthatóságának technikai feltételei
6. Szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
7. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
8. A kínált termékek kategória besorolása
9. Rendelési információk
10. A rendelés lépései
11. A megrendelések feldolgozása
12. A megrendelt termékek árának kifizetési módjai
13. A megrendelt termék(ek) szállítási díja
14. Megrendelés kézbesítése
15. Reklamáció, panaszkezelés
16. Kellékszavatosság, termékszavatosság
17. Elállási jog , elállási jog gyakorlásának menete
18. Eladó elállása a megrendeléstől visszajelzés hiányában
19. Adatkezelés
20. Kedvezmények, akciós termékek
21. Megrendelő kötelessége
22. Szerzői jogok
23. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdések
 
3. Üzemeltető adatai:
·  Webáruház üzemeltetője: Buderka Márta egyéni vállalkozó, Deluxe Shop
·  Székhely: H-9700 Szombathely Bogáti utca 24.
·  Adószám: 67212978-1-38
·  Kibocsátó okmányiroda: Vas Megyei Kormányhivatal Szombathelyi Járási Hivatal Kormányablak és Okmányirodai Osztály Szombathely
·  Szerződés nyelve: Magyar
·  Elektronikus elérhetőség: info@deluxe-shop.hu
·  Telefonos elérhetőség: +36204210071
·  Számlavezető bank: Erste Bank
·  Számlaszám: 11600006-00000000-77297866
 
4. Az elektronikus szerződéskötés lépései:
- Regisztráció webshopunkba: a Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. Vásárolhat nálunk regisztráció nélkül is ilyenkor minden megrendelés alkalmával meg kell adni a megrendeléshez szükséges adatokat.

- Webáruházunkban a termék megrendelése, a fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása: Ön a megrendelést követően egy díjbekérő e-mailt kap, mely tartalmazza a vállalkozás adatait, és mely alapján át tudja utalni ill. bankban be tudja fizetni a megrendelés ellenértékét számlánkra (kivéve utánvétes megrendelésnél, ez esetben is küldünk visszaigazoló e-mailt, de ezzel semmi dolga nincs)

- A szállítási költség és szállítási feltételek pontos tájékoztatóját az oldalunkon az ÁSZF 13. és 14. menüpontjában találja.

- A visszaigazolásban talált számlaszámra (a választott fizetési mód szerint) utalja el vagy fizesse be a jelzett összeget. Választhatja az utánvétes fizetési módot is. Ebben az esetben a csomag érkezésekor, a futárnak kell kifizetnie az áru ellenértékét.

- A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő elfogadottnak, amikor Deluxe Shop webáruház számára beérkezik a megrendelés ellenértéke, vagyis a Vásárló átutalja vagy bankban befizeti azt, kivéve utánvétes megrendelésnél, ilyen esetben oldalunkon a „Megrendelés“ gombra kattintva automatikusan elfogadottnak minősül.

- A megrendelést követően a küldemény futárszolgálatnak való átadásáról ismét értesítjük. A csomag futárszolgálatnak való átadása a fizetést követő 2 munkanapon belül történik meg (kivéve szabadság ideje alatt, de ezt minden esetben jelezzük a honlapon!) , majd a futárszolgálat az általuk vállalt következő munkanapra kiszállítja Önnek a csomagot.

- A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a nem iktatjuk és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
 
5. Adatbeviteli hibák javíthatóságának technikai feltételei:
Regisztráció során adatait módosíthatja többször is, regisztráció után adatok utólagos módosítására a www.deluxe-shop.hu/regisztracio menüpontban van lehetősége. Rendelése leadása után, 2 munkanapon belül átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, átadásig az info@deuxe-shop.hu e-mail címen írásban jelezheti esetleges elállási szándékát, illetve adatainak módosítását.
 
6. Szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
A termékek az ASZF 7. pontjában felsorolt kategóriákba sorolhatóak. A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából (a termék listán képre kattintva) tudhatja meg részletesen. A feltüntetett képek helyenként eltérhetnek a valóságtól. Bizonyos esetekben egy termék több képpel is illusztrált, kérjük nézze meg mindet. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (amely tartalmazza a 27% ÁFA-t), a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Több termékből történő egyidejű vásárlás esetén postaköltségek nem adódnak össze. A vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól, az egyes postázási módokra vonatkozó rendelkezések külön mellékletben találhatóak meg. Tájékoztatjuk, hogy internetes áruházunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki!
 
7. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Termékeinket a GLS futárszolgálat szállítja. Termékeink: Női bizsu ékszerek, kiegészítők.  A termékek származási helye: P.R.C. Személyes átvételre lehetőség nincs.
 
8. A kínált termékek kategória besorolása
Fenntartjuk a jogot, hogy nem minden kategória tartalmaz értékesítésre szánt terméket és minden termék csak a készlet erejéig vásárolható meg! A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
 
9. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné, legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Ilyenkor a rendszer már nem kéri az Ön adatait, csupán az e-mail címet és a jelszót.
 
10. A rendelés lépései
Válasszon egy termékkategóriát. Válassza ki a megrendelni kívánt terméket. Válassza ki a megfelelő méretet (ha az adott termék több méretben is rendelkezésre áll). Ezután kattintson a „Kosárba” gombra, vagy a "Vissza"  visszaléphet a termékkategóriába.  A kosár tartalmát a weboldalon felül, a jobb oldalon találja. A kis szemeteskuka jellel törölheti a tételt. Miután összeállította virtuális kosarát és szeretne pontos ajánlatot kérni, kattintson a kosárra, majd a „Tovább” gombra. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Küldeményéről minden esetben számlát állítunk ki. Fogadja el az általános szerződési feltételeket. Fizetéshez szükséges adatok megadását a  "Tovább" gomb megnyomása után eszközölheti. Adja meg fizetési adatait, majd válassza ki a fizetési módot. (Ha utánvétes fizetési módot választotta, akkor a szállítási költség magasabb lesz, amit jelez a rendszer.) Amennyiben számlázási címe más mint a szállítási címe, kérjük töltse ki a „Számlázási cím” bekezdésben található mezőket . Kattintson a "Tovább" gombra. Ezt követően egy díjbekérő e-mailt kap, mely tartalmazza cégünk adatait, ez alapján átutalhatja vagy bankban befizetheti a megrendelés teljes összegét. Ezt kérjük 72 órán belül tegye meg, mert azok a megrendelések, melyeket nem kerülnek kiegyenlítésre 72 órán belül, törlésre kerülnek. (kivéve utánvét esetén, ez esetben a futárszolgálatnak kell kifizetni a megrendelés összegét, de visszagigazolást a vásárlásról ebben az esetben is küldünk).  Az összeg beérkezése után maximum 2 munkanapon belül átadjuk a terméket/termékeket a GLS futárszolgálatnak, mely átadástól számítva 1 (de maximum 3) munkanapon belül kézbesíti Önnek a csomagot.
 
11. A megrendelések feldolgozása
A vásárlás végén a kosárba helyezett termékekre Ön egy megrendelést küld rendszerünknek. Ezt követően egy visszeigazoló díjbekérő e-mailt küldünk Önnek, mely alapján kiegyenlítheti megrendelését. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-16:00 óráig, beérkezéstől számított 2 munkanapon belül. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időszakon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, akkor azt legkésőbb soron következő munkanap reggel 8:00 órájától számított 2 munkanapon belül kerül feldolgozásra. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben (mivel párhuzamosan, egy időben történő, egy azon termék több személy által való megvásárlása, sajnos nem kiküszöbölhető, ilyenkor az első vásárló rendelése teljesíthető amennyiben a leltárkészlet nem teszi lehetővé a későbbi vásárlások teljesítését. ) Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ilyenkor a termékek vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az érintett termék(ek) ára az összeg küldőjének részére, illetve a módosítások szerint korrigálva kerül újbóli elszámolásra, melyet a szerződő felek ennek megfelelően fizetnek meg. Általános teljesítési határidő, azaz a termék futárszolgálatnak való átadása a visszaigazolt és elfogadott fizetendő összeg beérkezését követően (banki átutalás és banki befizetés esetén, tehát az utánvétes fizetési módra nem vonatkozik) maximum 2 munkanapon belül történik.  (Amennyiben ezt a határidőt nem tudjuk tartani-szabadság, betegség, rajtunk kívül álló okok, stb.-,minden esetben tájékoztatjuk a Felhasználókat a weboldalon!) Ezután a csomag érkezése a GLS futárszolgálat által vállalt 1 (de maximum 3) munkanapon belül várható. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges fenti eltérések, a szállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő esetek, késések miatt. A vevő jogszabály adta elállási jogával a szabályozott jogi keretek szerint élhet. A fizetési határidő 3 (három) NAPTÁRI nap banki befizetés és banki átutalás esetén. Utánvétes fizetési módnál, a futárnak kell megfizetnie az összeget.
 
12. A megrendelt termékek árának kifizetési módjai:
Szállítási költség: 9 000 Ft alatt: 990 Ft, 9 000 Ft felett: 0 Ft
Utánvétes fizetési mód díjai, szállítási költséggel együtt: 9 000 Ft-ig: 990 Ft (szállítási költség) + 390 Ft (utánvét) 9 000 Ft felett: 0 Ft (szállítási költség) + 390 Ft (utánvét)

Fizetési módok:
Előre történő banki befizetés: Buderka Márta egyéni vállalkozó, Erste Bank 11600006-00000000-77297866 Közlemény rovatban kérem feltüntetni a megrendelő nevét és a rendelési azonosítót.

Előre történő banki átutalás: Buderka Márta egyéni vállalkozó, Erste Bank 11600006-00000000-77297866 Közlemény rovatban kérem feltüntetni a megrendelő nevét és a rendelési azonosítót.

Utánvét: A futárnak kell megfizetnie a teljes összeget a csomag érkezésekor. Lehetőség szerint olyan szállítási címet adjon meg, ahol a futár át tudja adni Önnek a csomagot.

Szolgáltató fenntartja a Weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát. Az árváltozás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba. A Szolgáltató garantálja, hogy a felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történt elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot üzemeltető technikai szolgáltatónak, vagy az informatikai rendszernek felróható adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő, döntése szerint vagy megrendeli a terméket a helyes áron, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény Szolgáltató felé való érvényesítése, illetve Megrendelőt terhelő bárminemű kötelezettség nélkül elállhat vásárlási szándékától. A fizetési határidő 3 (három) NAPTÁRI nap banki befizetés és banki átutalás esetén. Utánvétes fizetési módnál, a futárnak kell megfizetnie az összeget. Amennyiben ezen idő alatt nem érkezik meg a termék(ek) vételára, úgy az adás-vétel meghiúsultnak tekinthető és újra visszahelyezésre kerül az eladó termékekhez.
 
13. A megrendelt termék szállítási díja
Szállítási költség: 9 000,- Ft alatt: 990,- Ft 9 000,- Ft felett: 0,- Ft
Utánvétes fizetési mód díjai, szállítási költséggel együtt: 9 000,- Ft-ig: 990,- Ft (szállítási költség) + 390,- Ft (utánvét) 9 000,- Ft felett: 0,- Ft (szállítási költség) + 390,- Ft (utánvét)
 
14. Megrendelés kézbesítése
Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat szállítja. Csak Magyarország területén szállítunk. Személyes átvétel nem megoldható. A csomagot kérjük kézbesítéskor ellenőrizni szíveskedjen, sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét a futárnál. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A szállítást a GLS futárszolgálat végzi, munkanapokon. Banki átutalás vagy banki befizetés esetén, a várt összeg beérkezése után 2 munkanapon belül adjuk át a csomagot a GLS futárszolgálatnak. Ha az utánvétes fizetési módot választotta, akkor a véglegesített vásárlástól számítva, szintén 2 munkanapon belül adjuk át a csomagját a futárszolgálatnak. Minkét esetben az átadástól számított következő munkanapon (de maximum 3 munkanapon belül) szállítják ki a csomagját. Tehát egyes esetekben a rendelés teljesítése több időt vesz igénybe, de a várt összeg beérkezésétől vagy utánvétes fizetési mód esetében az átadás időpontjától számított, 1-3 munkanapon belül történik. A GLS futárszolgálat háromszor kísérli meg a megrendelt csomag átadását. A GLS futárszolgálat belföldön, általában a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig.
 
15. Reklamáció, panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Amennyiben nem elégedett a megrendelt termék minőségével, esetleg az árucikk hibás vagy egyéb panasza van, reklamációját az info@deluxe-shop.hu email címre küldött levélben tudja érvényesíteni (nem ajánlott telefonon keresztüli reklamáció, a dokumentálhatatlanság miatt). Az ilyen jellegű panaszokat 3 munkanapon belül kivizsgáljuk és írásban értesítjük az eredményről. A panaszt elutasító álláspontját megindokoljuk. A válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatjuk. Amennyiben a Deluxe Shop és Ön között esetlegesen fennálló jogvita a Deluxe Shop-pal folytatott tárgyalások során nem rendeződik, Ön jogosult panaszával a Vas Megyei Békéltető Testülethez fordulni, illetve panaszával fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 E-mail: nfh@nfh.hu
 
16. Kellékszavatosság, termékszavatosság:
Kellékszavatosság: A Deluxe Shop ( www.deluxe-shop.hu ) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Deluxe Shop ( www.deluxe-shop.hu ) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság: Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.. Az NGM rendelet értelmében a 2014. május 14-étől megkötött szerződések esetén a szavatossági igény érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, amennyiben a fogyasztó az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – bemutatja. Vagyis, ha a vállalkozás vitatja a szerződéskötés tényét, úgy a szerződést csak akkor köteles létrejöttnek tekinteni, ha a vevő vagy a számlával, vagy a nyugtával rendelkezik. Ha a vállalkozás azért nem intézi a fogyasztó panaszát, mert az a felsorolt okiratok egyikével sem rendelkezik, akkor a kereskedő az NGM rendelet értelmében köteles felhívni a fogyasztó figyelmét az Fgytv. szerinti panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének Fgytv. szerinti módjára . Az NGM rendelet szerint a jegyzőkönyvnek az alábbi adatokat kell tartalmaznia: a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítés időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, g) szavatossági vagy jótállási igénye módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát, h) tájékoztatás rendezésének arra vonatkozóan, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A g) pontban foglaltak szerepeltetése akkor mellőzhető, ha a szavatossági vagy jótállási igények teljesítéséről annak bejelentésekor nem tud a vállalkozás nyilatkozni, azonban ez esetben öt munkanapon belül, igazolható módon köteles a fogyasztót értesíteni az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről. A jegyzőkönyvet haladéktalanul és igazolható módon kell a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. A webshopban történő rendelés esetén a felek megállapodása a jogszabályok rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek cégünket terhelik (Ptk. 6:166. §). Cégünk a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. Cégünk törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt munkanapon belül elvégezze
 
17. Elállási jog, elállási jog gyakorlásának menete
A Kormány 45/2014. (II. 26.) szabályozása értelmében a fogyasztó 14 naptári napon belül , indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Elegendő az elállási nyilatkozatot a jelzett határidőn belül elküldenie írásban, de telefonon is jelezheti elállási szándékát (nem ajánlott a dokumentálhatatlanság miatt). Az elállás jogát egy formanyomtatvány kitöltésével vagy más, egyértelmű nyilatkozatával is gyakorolhatja a fogyasztó. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek . Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A termékeknél kibontás után is élhet a vásárló az elállási joggal, azonban használat után már nem áll módunkban visszavenni az árut. Emiatt, amíg nem győződőtt meg arról, hogy meg kívánja tartani a terméket, kérjük ne távolítsa el róla a "Deluxe Shop"-os bilétát. Elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak a fuvarozási díjat. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. A webshopnak az elállást követő 14 napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó részére a termék árát.  A Kormány 45/2014. (II. 26.) szabályozása értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, mint például a fürdőruhák, a fehérneműk és a fülbevalók. A higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldheti, amennyiben, a terméket még nem vette használatba (a védőfóliát ha van még nem bontotta fel stb.).
 
Az elállás jogát egy formanyomtatvány kitöltésével vagy más, egyértelmű nyilatkozatával is gyakorolhatja a fogyasztó (papír alapon: Buderka Márta egyéni vállalkozó, Szombathely, Bogáti u. 24.;  e-mailben: info@deluxe-shop.hu). Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy szóban.  A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a címünkre. (az Ön költségén!) Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fuvarozási díjat. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket. A webshopnak az elállást követő 14 napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó részére a termék árát a vásárló által igénybe vett fizetési mód szerint (kérésre változtatás lehetséges).
 
18. Eladó elállása a megrendeléstől visszajelzés hiányában:
Amennyiben a Vevő nem fizeti be / utalja át a megrendelt áru(k), és a szállítási költség teljes árát az Eladónak a vásárlás véglegesítésétől számított 3 (három) munkanapon belül, az Eladó egyoldalúan elállhat az eladástól.
 
19. Adatkezelés, Adatvédelmi tájékoztató:
A Deluxe Shop webáruház használata során rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben, amennyiben az a Webáruház alvállalkozója (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A Webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Deluxe Shop kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Deluxe Shop megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Deluxe Shop bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@deluxe-shop.hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelései rögzítésével Felhasználó elfogadja az Deluxe Shop általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

20. Kedvezmények, akciós termékek
Bizonyos esetekben egyes termékek árából kedvezményt adunk. Ilyen esetekben a lista (régi) árat áthúzzuk, és az akciós (új) árat mellette megjelenítjük. A kedvezményes árak minden esetben a kedvezményessé tételtől legalább 24 órán keresztül, legkésőbb visszavonásig él. A kedvezménnyel csökkentett árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem.
 
21. Megrendelő kötelezettsége
Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelésének jóváhagyásával jelen dokumentumban foglaltakat elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelést tartalmazó küldemény előre történő kifizetéséről (utánvétes fizetési mód esetében a futárnak való kifizetésről), és a megküldött csomag átvételéről gondoskodik. Amennyiben a termék átadása-átvétele a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget megrendelő megtéríti szolgáltató számára.
 
22. Szerzői jogok
Miután a www.deluxe-shop.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az www.deluxe-shop.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos a www.deluxe-shop.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.deluxe-shop.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető. A Deluxe-shop.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 30.000,- Ft, illetve szavanként bruttó 10.000,- Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
 
23. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet , és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.